Welcome to the GameZone24.net Forums - Serious Sam.
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Administrator
    Join Date
    June 2003
    Location
    Finland
    Posts
    53,362

    Downloads:Uploads: 0

    Thumbs up

    Tässä nopeasti kirjoitettu ohje miten saa 1.05:n ja 1.07:n asennettua koneelle.

    1. Asenna Serious Sam - The Second Encounter ihan normaalisti. Peli on asennuksen jälkeen versio 1.05, ellei pelisi ole "Gold Edition", jolloin se on suoraan 1.07.
    2. Kun olet asentanut "Sampan", kopioi (CTRL+C) koko Serious Sam kansio jonnekkin muualle (tee uusi kansio, esim. "Serious Sam SE 1.05").
    3. Nyt sinulla on kaksi (2) kansiota, joissa molemmissa on Serious Sam The Second Encounter, versiota 1.05.

    Tässä vaiheessa voit hankia crackin siihen Serious Samiin, jonka kopioit. Se on nyt sinun 1.05 versiosi. En tiedä miten se toimii ilman crackiä, itse olen aina käyttänyt crackiä. Jos kaipaat crackiä, niin PM mulle.

    4. Seuraavaksi hae SeriousZonen sivuilta 1.07 patch.
    5. Asenna 1.07 patch siihen aitoon Serious Sam - The Second Encounter kansioon, johon pelin installoit.
    6. Nyt vielä crack myös tohon 1.07 Samppaan, ni on helppo mennä aina pelaa.

    Ongelmien vältämiseks hanki molempiin Samppa versioihin oma Name Editor, on aika kömpelöä samalla Editorilla ja saattaa johtaa virheisiin.
    Lisäksi jos käytät crackiä niin aineskin minulla tulee virhe kun avaa "Sampan" jos on käyttänyt CD:tä sitä ennen. Eli jos on käyttäny Cd:tä, niin pitää käynnistää kone uudelleen ennenku voi pelata cracilllä.
    Stifmeister -)Campers(-





    "Empty-net goals are for homos."
    ~ Al Iafrate

  2. #2
    Administrator
    Join Date
    June 2003
    Location
    Finland
    Posts
    53,362

    Downloads:Uploads: 0

    Kaikki kysymykset/ongelmat tähän threadiin.
    Stifmeister -)Campers(-





    "Empty-net goals are for homos."
    ~ Al Iafrate

  3. #3
    Administrator
    Join Date
    June 2003
    Location
    Finland
    Posts
    53,362

    Downloads:Uploads: 0

    TROUBLESHOOTING

    Q: Pistin crackit molempiin versioihin, ja sit ku yritin avata, ni tule virhe ja sen peraan lisää virheitä. Lopulta koko Windows jäi jumiin. Mitä tehdä?

    A: Joo, elikkä se on nt päivitetty tohon mun ohjeeseen. "Lisäksi jos käytät crackiä niin aineskin minulla tulee virhe kun avaa "Sampan" jos on käyttänyt CD:tä sitä ennen. Eli jos on käyttäny Cd:tä, niin pitää käynnistää kone uudelleen ennenku voi pelata cracilllä."
    Toi nyt on vaan semmonen ikivä juttu.

    ----------

    Q: Tein Name Editorilla itelleni nimen 1.05:een, mut nyt se ilmesty myös 1.07:aan ja koko Samppa on vähän sekasin. Mitä tehdä?

    A: Lataa kaksi (2) Name Editoria, molemmille versioille oma niin vältyt tältä.
    Stifmeister -)Campers(-





    "Empty-net goals are for homos."
    ~ Al Iafrate

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    March 2005
    Location
    Estonia
    Posts
    53

    Downloads:Uploads: 0

    Vau soome keel

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    December 2004
    Posts
    82

    Downloads:Uploads: 0

    Quote Originally Posted by Irmus Kole
    Vau soome keel
    Loll vä ??? või nii sama lollitad ??????



    p.s sry for spamm

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •